Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Σεμινάρια προαγωγής της ψυχικής υγείας.



Τα σεμινάρια απευθύνονται σε άτομα τα οποία θα ήθελαν να ενημερωθούν με τρόπο έγκυρο και επιστημονικό για διάφορα θέματα ψυχικής υγείας. Η δομή των σεμιναρίων απαρτίζεται από επιστημονικό υλικό, που θα δίνεται στους συμμετέχοντες, αναλυτική παρουσίασή του και συζήτηση επί των παρουσιαζόμενων θεμάτων. Στόχος των σεμιναρίων είναι οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης πρακτικών ζητημάτων έτσι ώστε να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 40,00/σεμινάριο. Τα σεμινάρια διεξάγονται στην διεύθυνση Δουκίσσης Πλακεντίας 51-55 και Λαρίσης (1ος όροφος), Αμπελόκηποι (στάση μετρό: Πανόρμου). Οι ημερομηνίες διεξαγωγής και τα θέματα που  θα παρουσιαστούν είναι τα εξής: 

Σάββατο, 18-5-2013, ώρα: 10.00 -14.30
Πώς μπορώ να διαχειριστώ και να οργανώσω καλύτερα τον χρόνο μου.

Σάββατο, 25-5-2013, ώρα: 10.00-14.30
Πώς μπορώ να βελτιώσω τις δεξιότητες επικοινωνίας μου. 


Σάββατο, 1-6-2013, ώρα: 10.00-14.30
Τι μπορώ να κάνω για να μειώσω το σωματικό μου βάρος. Γιατί οι έως τώρα προσπάθειές μου έχουν αποτύχει.  

Σάββατο, 8-6-2013, ώρα: 10.00-14.30
Είμαι αναβλητικός/ή. Σε τι μπορεί να οφείλεται και τι μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω την αναβλητικότητά μου.


Ανώτατος αριθμός συμμετεχόντων 7 άτομα.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να απευθύνεστε στη συντονίστρια του σεμιναρίου Αθανασία Μαυροειδή, ψυχολόγο-ψυχοθεραπεύτρια στα τηλέφωνα: 2106465118 και 6937647218.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου